Bc. Veronika LANGEROVÁ

Diplomová práce

Marketingové komunikace Komerční banky a. s.

The Marketing Communication of Komerční Banka a. s.
Anotace:
Diplomová práce v teoretické části pojednává o marketingu v bankovním sektoru, o marketingovém a komunikačním mixu ve službách. Uvádí, jak zlepšit kvalitu služeb, poukazuje na důležitost customer relationship managementu, vztahu ke značce a nákupního chování. V praktické části je představena a analyzována společnost Komerční banka a. s., její produkt studentské konto Gaudeamus2 a jeho marketingové …více
Abstract:
This diploma's thesis in the theoretical part deals with marketing in bank sector, marketing and communication mix in services. It presents how to improve the quality of services, it states the importance of customer relationship management, brand relationship and purchasing behavior. In the practical part of this diploma's thesis the Komerční banka a. s. copany, its student's account Gaudeamus2 and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor: 22904

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Eliška Kubíčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LANGEROVÁ, Veronika. Marketingové komunikace Komerční banky a. s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace