Lucie Podhorská

Bakalářská práce

Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.

Situational method in language teaching of language functions (B1 –B2 according to the CEFR)
Anotace:
ABSTRAKT Tématem této závěrečné práce je situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2. Dospělí studenti na této úrovni přicházejí do kurzů z důvodu zdokonalení komunikativní kompetence a jejího využití v reálném životě. Vzhledem k používání situační metody ve výuce jazykových funkcí se snažím zjistit, zda studenti tuto metodu považují za efektivní. V teoretické části se zabývám popisem …více
Abstract:
ABSTRACT The theme of this Bachelor's thesis is situational method in language teaching of language functions (B1 – B2 according to the CEFR). Adult students with English level B1and B2 usually come to language courses in order to improve their communicative competence and further application of it in their real life. With the use of situational method in the lesson of language functions I try to find …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2020
  • Vedoucí: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT College