Lucie Podhorská

Bachelor's thesis

Situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2.

Situational method in language teaching of language functions (B1 –B2 according to the CEFR)
Abstract:
ABSTRAKT Tématem této závěrečné práce je situační metoda ve výuce jazykových funkcí na úrovni B1 a B2. Dospělí studenti na této úrovni přicházejí do kurzů z důvodu zdokonalení komunikativní kompetence a jejího využití v reálném životě. Vzhledem k používání situační metody ve výuce jazykových funkcí se snažím zjistit, zda studenti tuto metodu považují za efektivní. V teoretické části se zabývám popisem …more
Abstract:
ABSTRACT The theme of this Bachelor's thesis is situational method in language teaching of language functions (B1 – B2 according to the CEFR). Adult students with English level B1and B2 usually come to language courses in order to improve their communicative competence and further application of it in their real life. With the use of situational method in the lesson of language functions I try to find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2020
  • Supervisor: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Michal Tatarko, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKCENT College