Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu – Bc. Dina Friedmannová
Bc. Dina Friedmannová
Bakalářská práce
Homo narcissus: Postmoderní ideál krásy a jeho zobrazení v marketingu
Homo narcissus: Post-modern cult of beauty and its representation in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce reflektuje postmoderní dobu a sklony postmoderních lidí k narcismu a zabývá se tím, jakou má v jejich životech roli krása a zda jim fyzická přitažlivost doopravdy pomáhá v dosažení osobních úspěchů a životní spokojenosti. V části zaměřené na marketing pak hodnotí využití krásných jedinců při vzniku marketingových kampaní a to, nakolik toto ovlivňuje úspěšnost daných kampaní. Proměny …víceAbstract:
This bachelor’s thesis reflects the postmodern age and the tendencies of postmodern people to narcissism and examines the role of beauty in their life and if the physical attractiveness really helps them in obtaining personal goals and life satisfaction. In the part focused on marketing evaluates the use of beautiful individuals in creating of marketing campaigns and how much this affects the success …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/whyb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krize mužské role v postmoderní společnosti
Michaela Filipová -
Reprezentace maskulinity v televizních reklamách
Kateřina VONDRÁŠOVÁ