Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ – Bc. Veronika PAVELKOVÁ
Bc. Veronika PAVELKOVÁ
Master's thesis
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
The Use of Semantic Differential Method in Music Education at the 2nd Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodou sémantického diferenciálu. S využitím této psychosémantické metody měly být zjištěny hudební schopnosti žáků druhého stupně základních škol. Získaná data byla zpracována v programu Excel a výsledky byly zpracovány do grafů a tabulek. Na základě tohoto vyhodnocení byly zpracovány analýzy hudebních ukázek s přihlédnutím k hudebním schopnostem žáků. Výsledkem práce je …moreAbstract:
The thesis deals with the method of semantic differential. Using this method psychosemantic be identified musical abilities of pupils in the second degree of the grammar school. The data were processed in Excel and the results were compiled in tables and graphs. On the basic of this evaluation were prepared music samples analysis with regard to the musical abilities of students. The result is an outline …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2015
Accessible from:: 11. 12. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2016
- Supervisor: PhDr. David Kozel, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVELKOVÁ, Veronika. \textit{Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/8x2xx0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVELKOVÁ, Veronika. Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.12.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2-ov-hv-12
Theses on a related topic
-
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Antický hudební mýtus a jeho responze ve středoškolské hudební výchově
David KOZEL -
Vztah hudební percepce a aktivního provozování hudby u středoškolské mládeže
Josef Secký -
Ennio Morricone skladatel filmové hudby a jeho místo ve znalostech a postojích oborových studentů hudební výchovy
Hana KOSTÍKOVÁ -
Aspekty recepce hudební mluvy vybraných varhanních skladeb Petra Ebena na základních uměleckých školách
Marek GAJDA -
Hudební schopnosti a výslovnost u žáků učících se anglický jazyk na 1. stupni ZŠ
Anna Dubská -
Hudebně pohybová výchova jako prostředek rozvoje komunikační schopnosti u dětí s narušeným vývojem řeči
Anežka Horáková