Ing. Hana Šutová

Bakalářská práce

Účinnost a účelnost online marketingové komunikace

Efficiency and effectiveness of online marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Účinnost a účelnost online marketingové komunikace“ je formulování budoucích doporučení pro management společnosti na základě provedené analýzy současného stavu online marketingové komunikace. První část je zaměřena na vysvětlení stěžejních problémů souvisejících s problematikou online marketingové komunikace. V druhé jsou získané poznatky aplikovány na reálná data společnosti …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Efficiency and effectiveness of online marketing communication” is to analyze come up with recommendations for company’s management based on current state analysis of online marketing communications. The first part is focused on describing main problems connected with online marketing communication. In the second part of the thesis, the acknowledges from theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Jan Žák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika