Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile – Květa Čermák
Květa Čermák
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem se zaměřením na spokojenost zákazníků společnosti T-Mobile a reakcí na eventuální novou zákaznickou službu. Teoretická část seznamuje s historií marketingu, jeho hlavními nástroji, charakteristikou zákazníka a popisem marketingového výzkumu. Praktická část je soustředěna na samotný průzkum zákazníků společnosti T-Mobile. Průzkum je proveden formou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research focusing on customers´ satisfaction of the T-Mobile company and their reaction to a potential new customer service. The theoretical part presents the history of marketing, its main tools, customer profile and marketing research. The practical part focuses on the survey of T-Mobile customers, which is conducted in the form of questionnaires. In the final …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/8xf9nr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
RESEARCH ON FAMILY QUALITY OF LIFE IN FAMILIES OF YOUNG CHILDREN WITH DISABILITIES IN CHINA
Ling GUO -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková
Názov
Vložil
Vložené
Práva