Květa Čermák

Bakalářská práce

Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem se zaměřením na spokojenost zákazníků společnosti T-Mobile a reakcí na eventuální novou zákaznickou službu. Teoretická část seznamuje s historií marketingu, jeho hlavními nástroji, charakteristikou zákazníka a popisem marketingového výzkumu. Praktická část je soustředěna na samotný průzkum zákazníků společnosti T-Mobile. Průzkum je proveden formou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing research focusing on customers´ satisfaction of the T-Mobile company and their reaction to a potential new customer service. The theoretical part presents the history of marketing, its main tools, customer profile and marketing research. The practical part focuses on the survey of T-Mobile customers, which is conducted in the form of questionnaires. In the final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor: http://theses.cz/id/8xf9nr/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8xf9nr 8xf9nr/4
2. 5. 2016
Složky
Soubory
Čermák, K.
2. 5. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.