Filmový střihač Miroslav Hájek a jeho přínos české kinematografii do začátku normalizace – Tereza Vágnerová
Tereza Vágnerová
Bachelor's thesis
Filmový střihač Miroslav Hájek a jeho přínos české kinematografii do začátku normalizace
1. Theoretical part: Miroslav Hájek 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 mins., editing
Anotácia:
Ačkoli je pole střihové a dramaturgické skladby filmů v teoretickych textech hojně zmapováno, profese střihače byvá často opomíjená. Výraznym příkladem opomíjeného "génia střihu" je v českém prostředí Miroslav Hájek. Miroslav Hájek je autorem střihové skladby na více než 400 filmech z období počínajícího českym poválečnym filmem a sahajícího až do pozdně normalizační tvorby. Práce se zabývá institucionálním …viacAbstract:
Although the field of editing and dramaturgy of the films is abundantly mapped in theoretical texts, the film editing profession is often neglected. A notable example of a neglected "genius of film editing" is a Czech editor Miroslav Hájek. Miroslav Hájek is the author of editing of more than 400 films from the period beginning with the Czech post-war film and stretching until late normalization era …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÁGNEROVÁ, Tereza. \textit{Filmový střihač Miroslav Hájek a jeho přínos české kinematografii do začátku normalizace}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/8xkm0r/.
Jak správně citovat práci
Vágnerová, Tereza. Filmový střihač Miroslav Hájek a jeho přínos české kinematografii do začátku normalizace. Zlín, 2017. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Theory and Practice of Audiovisual Arts / Audiovisual Arts - Film Editing
Práce na příbuzné téma
-
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
Peter Mikušinec -
1. Teoretická část: Český animovaný film v letech 1920-1945 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba.
Josef Erla -
1. Střihová skladba ve filmech české avantgardy třicátých let 20. století 2. Hraný film, 20 minut, střih.
Libor NEMEŠKAL -
1. Teoretická část: Katarze ve vybraných českých filmech z 21. století 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., střihová skladba
Jitka Chocholatá -
Střihová skladba flashbacku v sovětských filmech o Velké vlastenecké válce
Elvira Dulskaia -
Kategorizace showreelů a jejich skladba
Dominik Albrecht -
Kategorizace showreelů a jejich skladba
Dominik Albrecht