Ing. Iva Kubiniová

Diplomová práce

Metody měření spokojenosti zákazníků a jejich využití v organizacích veřejné správy

Methods of Customer Satisfaction Measurement and their Using in Public Administration Organizations
Anotace:
Hlavným cieľom diplomovej práce je zmapovať spôsob merania spokojnosti občanov s poskytovanými verejnými službami a využitie metód pre tieto merania na úrovni obecných a krajských úradov České republiky ako predpokladu zabezpečovania a zlepšovania kvality verejných služieb. Teoretická časť práce prezentuje východiskové teoretické poznatky týkajúce sa verejných služieb, systémov riadenia ich kvality …více
Abstract:
The main aim of the dissertation is to map the technique of citizens satisfaction measurement with provided public services and utilization of methods for these surveys on the level of local and regional authorities of the Czech Republic as assumption of security and improvement of public services quality. The theoretical section presents basic theoretical knowledge in public services, quality regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta