Možnosti affiliate marketingu v online prostředí – Bc. Jiří Šťastný
Bc. Jiří Šťastný
Master's thesis
Možnosti affiliate marketingu v online prostředí
Possibilities of affiliate marketing in online environment
Abstract:
Autor se zabývá problematikou affiliate marketingu a představuje jej jako jeden z marketingových nástrojů vhodných k propagaci produktů v online prostředí. V teoretické části je popsán princip jeho fungování, dále je pojednáno o jeho způsobech propagace pro affiliate partnery a implementace pro inzerenty. Praktická část se věnuje analýze a zhodnocení několika řešení affiliate marketingu, dále marketingovému …moreAbstract:
Author comprehends the topic of affiliate marketing and presents it as one of marketing tools that can be used to promote products in online environment. The theoretical part covers the principles of affiliate marketing. It also describes the possibilities of promotion for affiliates partners and explains ways of implementation. The first practical part is devoted to the analysis and evaluation of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mrije/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Jirásek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Efektivní využití internetového marketingu v praxi
Michal Cvrček -
Affiliate marketing s využitím optimalizace trackování provizí
Petra Černochová -
Affiliate marketing
Jan Hesoun -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Performance Marketing
Huy Nguyen -
Infuence Marketing
Zolbayar Khatanbaatar