Marie Jurošová

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku

New Trends in Marketing and Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na nové trendy v marketingu a analýzu marketingové komunikace vybraného podniku, který se zabývá prodejem zemědělských a stavebních pneumatik. Teoretická část popisuje základy marketingu, marketingové analýzy, marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingu. Praktická část je věnována představení společnosti, analýze současného stavu marketingové komunikace, benchmarkingu …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on new trends in marketing and analysis of marketing communication of the selected company, which is specialize in sales of agricultural and EM tires. The theoretical part describes the basics of marketing, marketing analysis, marketing communications and new trends in marketing. The practical part is devoted to the introduction of the selected company, analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Tomancová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Jurošová, Marie. Nové trendy v marketingu a analýza marketingové komunikace ve vybraném podniku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika