Bc. Veronika Součková

Bakalářská práce

Možnosti aplikace psychologického přístupu v produktovém testování

Possibilities of Psychological Approach Application to Product Testing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi aplikace psychologického přístupu v produktovém testování. V teoretické části práce je nejprve definováno, co je to marketing a marketingová komunikace. Další kapitola se zaměřuje na produkt a značku, přičemž je přiblížena jejich charakteristika, včetně jejich vnímání z pohledu firem a spotřebitelů. Následující kapitola se zabývá produktovým testováním a to …více
Abstract:
The Bachelor’s thesis is focused on the possibilities of application of psychological approach in product testing. In theoretical part is at first specified what is marketing and marketing communication. Another chapter is aimed at product and brand thereby the characteristics of products and brands are brought to the forefront including the perception viewed by companies and costumers. Another chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní