Bc. Kateřina Kavanová

Master's thesis

Návrh marketingového mixu pro občanské sdružení (spolek)

Design marketing mix for a civic association (association)
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro občanské sdružení (spolek). Práce je obsahově rozdělena do pěti základních částí. Zabývá se především marketingovým mixem služeb, analýzou občanského sdružení (spolku) a jeho okolí, dále analytickými metodami PEST a SWOT. Výsledky těchto metod a skladba marketingového mixu jsou využity při tvorbě jednotlivých návrhů na zlepšení marketingového …more
Abstract:
This thesis deals with the design of the marketing mix for a civic association (association). The thesis is divided into five main parts. It mainly deals with the marketing mix of services, analyzing civic association (association) and its surroundings, as well as analytical methods PEST and SWOT. The results of these methods and composition of the marketing mix are used in the creation of individual …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2014
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Gabriela Růžičková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting