Marketing Mistrovství Evropy ve fotbale 2012 – Bc. Stanislav Marko
Bc. Stanislav Marko
Bakalářská práce
Marketing Mistrovství Evropy ve fotbale 2012
Marketing of European Championship in Football 2012
Abstract:
The Bachelor thesis Marketing of European Championship in Football 2012 is focused on analyzing the final tournament. Thesis is split between two sections, theorethical and practical. In the first section there are explained technical words related to management, sport marketing. The second section is focusing on promotion, profit, costs and final impact of championship on co – host countries.Abstract:
Bakalárska práca Marketing Majstrovstiev Európy vo futbale 2012 sa zaoberá analýzou záverečného šampionátu. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V prvej časti sú vysvetlené pojmy z oblasti manažmentu, športového marketingu. V druhej časti je práca zameraná na propagáciu, výnosy, náklady a celkové zhodnotenie organizovania šampionátu na obe hostiteľské krajiny.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/twvg4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pruša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing snowbordovej školy
Jakub Vančo -
Analýza a zhodnocení profit center ve společnosti zaměřené na strojírenskou výrobu
Silvie Stříbná -
Vplyv vládnych transferov a vplyv dôvery vo vládu na priebeh pandémie COVID -19 –prípad krajin V4.
Miroslava Božiková -
Vplyv obalu baleného piva na preferencie spotrebiteľa a vplyv obalového materiálu na konzumné preferencie spotrebiteľov
Richard Bernát -
Vplyv sladkosti zdarma na výšku prepitného
Matej Šimko -
Vplyv netradičných nástrojov monetárnej politiky na plnenie inflačného cieľa
Tomáš Peter Hrtus -
Vplyv medzinárodného obchodu na výstup ekonomiky vo vybranej oblasti
Lukáš Gacík -
Vplyv využitia funkčnej elektrickej stimulácie a peroneálnych dláh na stereotyp chôdze a stabilitu u pacientov po cievnej mozgovej príhode
Kristína Hromeková