Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě – Bc. Aneta Tesaříková
Bc. Aneta Tesaříková
Diplomová práce
Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě
The Sales Policy Innovation of the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na inovaci prodejní politiky ve vybrané firmě. Daná organizace se zabývá prodejem automobilů, včetně následných služeb či servisu automobilů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje poznatky, které se týkají marketingu, marketingového mixu, distribuce, typologií inovací a analytických metod, které jsou čerpány z odborné literatury …víceAbstract:
The master´s thesis focuses on the Innovation of sales policy in the selected company. The company deals with the sale of cars, including after-sales services or car repair service. The master´s thesis is divided into theoretical and analytical parts. The theoretical part includes knowledge related to marketing, marketing mix, distribution, typology of innovations and analytical methods, which are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tesaříková, Aneta. Inovace prodejní politiky ve vybrané firmě. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Cenová politika v podniku
Lukáš Fránek -
Řízení prodejní politiky
Richard Janalík