Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu – Tereza Hortová
Tereza Hortová
Bachelor's thesis
Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu
Success of e-commerce within fast-moving consumer goods market
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení doporučení pro úspěšnost e-shopu gMarkt působícího na rychloobrátkovém trhu. Cílem je identifikovat faktory úspěšnosti internetového obchodování a na základě analýzy činnosti e-shopu gMarkt navrhnout doporučení, jejichž účelem je zvýšení návštěvnosti internetového obchodu, tržeb a konkurenceschopnosti. Práce se rozděluje do pěti kapitol. První kapitola …moreAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the most important factors influencing the success of e-shop gMarkt.cz operating within the FMCG market. The key objective is to identify the factors of e-commerce success and based on the analysis of the e-commerce website propose recommendations aimed at increasing e-commerce traffic, sales, and competitiveness. The thesis is divided into five chapters. The first …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82905
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82905
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Fast-Moving Consumer Goods Management
Neha Ravindra Bhatt -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Užití internetových aukcí k obchodování s vazbou do vzdělávání
Vojtěch BRTUS -
Elektronické obchodování se zaměřením na podniky s regionální působností
Jiří Ozorák -
Elektronické obchodování
Ladislav Olšák -
Obchodování prostřednictvím Internetu
Kseniia Efimova -
Přeshraniční elektronické obchodování B2C
Jan REITMAIER -
Internetové obchodování v České republice
Denisa Hanušová