Tereza Hortová

Bachelor's thesis

Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu

Success of e-commerce within fast-moving consumer goods market
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení doporučení pro úspěšnost e-shopu gMarkt působícího na rychloobrátkovém trhu. Cílem je identifikovat faktory úspěšnosti internetového obchodování a na základě analýzy činnosti e-shopu gMarkt navrhnout doporučení, jejichž účelem je zvýšení návštěvnosti internetového obchodu, tržeb a konkurenceschopnosti. Práce se rozděluje do pěti kapitol. První kapitola …more
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the most important factors influencing the success of e-shop gMarkt.cz operating within the FMCG market. The key objective is to identify the factors of e-commerce success and based on the analysis of the e-commerce website propose recommendations aimed at increasing e-commerce traffic, sales, and competitiveness. The thesis is divided into five chapters. The first …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82905

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod