Tereza Hortová

Bachelor's thesis

Úspěšnost elektronického obchodu působícího na rychloobrátkovém trhu

Success of e-commerce within fast-moving consumer goods market
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení doporučení pro úspěšnost e-shopu gMarkt působícího na rychloobrátkovém trhu. Cílem je identifikovat faktory úspěšnosti internetového obchodování a na základě analýzy činnosti e-shopu gMarkt navrhnout doporučení, jejichž účelem je zvýšení návštěvnosti internetového obchodu, tržeb a konkurenceschopnosti. Práce se rozděluje do pěti kapitol. První kapitola …viac
Abstract:
This bachelor´s thesis deals with the most important factors influencing the success of e-shop gMarkt.cz operating within the FMCG market. The key objective is to identify the factors of e-commerce success and based on the analysis of the e-commerce website propose recommendations aimed at increasing e-commerce traffic, sales, and competitiveness. The thesis is divided into five chapters. The first …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedúci: Jitka Volfová
  • Oponent: Tomáš Sadílek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82905

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod