Reklama jako podpora obchodní strategie pro Zdravotní pojišťovnu METAL - ALIANCE – Bc. Dana Janečková
Bc. Dana Janečková
Bachelor's thesis
Reklama jako podpora obchodní strategie pro Zdravotní pojišťovnu METAL - ALIANCE
Advertising as Business Strategy Support for the METAL - ALIANCE Health Insurance Company
Abstract:
Tato bakalářská práce pohlíží na reklamu jako na mocný nástroj pro dosažení cílů definovaných ve firemní strategii každého podniku. Současně však odhaluje do jisté míry omezené možnosti uplatnění strategie řízení v některých oblastech činnosti zdravotních pojišťoven. Toto zjištění vychází z podmínek závazných pro činnost zdravotních pojišťoven, které jsou upraveny zákonem. Oproti komerčním společnostem …moreAbstract:
This bachelor's thesis looks upon advertising as a powerful tool for achieving the objectives defined in the corporate strategy of each company. At the same time, however, it reveals that the scope of implementation of management strategy is to some extend limited in certain areas of activities of health insurance companies. This finding proceeds from the binding conditions valid for the operation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wie0l/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Marie Hamplová
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANEČKOVÁ, Dana. \textit{Reklama jako podpora obchodní strategie pro Zdravotní pojišťovnu METAL - ALIANCE}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/8yk1b4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Hospodaření zdravotní pojišťovny v českém zdravotním pojištění
Dagmar Ocetníková -
Koordinace zdravotního pojištění a zdravotní péče v Evropské unii
Denisa Kučerová -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Marketingový plán České průmyslové zdravotní pojišťovny se zaměřením na Kraj Vysočina.
Táňa Maciažková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová