Lukáš Peteráč

Bakalářská práce

Využití digitálního marketingu ve vybraném podniku

Use of digital marketing in selected company.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je využití digitálního marketingu v tvorbě komunikační kampaně pro start-up Other Dimension. Start-up se bude zabývat výrobou nootropických nápojů z extraktů z přírodních látek. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části je popsána marketingová komunikace na internetu a digitální marketing, načež navazuje popis tvorby komunikační kampaně. V praktické části …více
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to use digital marketing when designing communication campaign for an Other Dimension start-up. The start-up will deal with the production of nootropic drinks from natural substances extracts. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. In the first part of the thesis marketing communication on the internet and digital marketing is described followed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Peteráč, Lukáš. Využití digitálního marketingu ve vybraném podniku. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta