Iveta GERŠÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy

Marketing communication concerning an online magazine for women
Abstract:
Moja bakalárska práca pojednáva o internetových magazínoch. Na základe porterovho modelu piatich síl zisťujem situáciu na trhu. Pokúšam sa nájsť konkrétne príklady k danej problematike. Taktiež je tu patričné miesto venované magazínu Ganelli, novému projektu v oblasti on-line magazínov, pre ktorý navrhnem marketingovú komunikáciu.
Abstract:
My bachelor´s work intends to discuss web magazines and evaluate their position on the market, based on the porter model of five forces. It provides specific examples concerning the issue. I also provided sufficient coverage of the Ganelli project - a new web magazine project for which I will propose a marketing communication concept
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier: 16974

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2010
  • Supervisor: Mgr. Jan Pospíšil

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GERŠÁKOVÁ, Iveta. Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics

Theses on a related topic