Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy – Iveta GERŠÁKOVÁ
Iveta GERŠÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Marketing communication concerning an online magazine for women
Abstract:
Moja bakalárska práca pojednáva o internetových magazínoch. Na základe porterovho modelu piatich síl zisťujem situáciu na trhu. Pokúšam sa nájsť konkrétne príklady k danej problematike. Taktiež je tu patričné miesto venované magazínu Ganelli, novému projektu v oblasti on-line magazínov, pre ktorý navrhnem marketingovú komunikáciu.Abstract:
My bachelor´s work intends to discuss web magazines and evaluate their position on the market, based on the porter model of five forces. It provides specific examples concerning the issue. I also provided sufficient coverage of the Ganelli project - a new web magazine project for which I will propose a marketing communication concept
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2010
Identifier:
16974
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GERŠÁKOVÁ, Iveta. \textit{Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/8ykvn1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
GERŠÁKOVÁ, Iveta. Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics