Iveta GERŠÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy

Marketing communication concerning an online magazine for women
Anotácia:
Moja bakalárska práca pojednáva o internetových magazínoch. Na základe porterovho modelu piatich síl zisťujem situáciu na trhu. Pokúšam sa nájsť konkrétne príklady k danej problematike. Taktiež je tu patričné miesto venované magazínu Ganelli, novému projektu v oblasti on-line magazínov, pre ktorý navrhnem marketingovú komunikáciu.
Abstract:
My bachelor´s work intends to discuss web magazines and evaluate their position on the market, based on the porter model of five forces. It provides specific examples concerning the issue. I also provided sufficient coverage of the Ganelli project - a new web magazine project for which I will propose a marketing communication concept
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16974

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GERŠÁKOVÁ, Iveta. Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics

Práce na příbuzné téma