Bc. Martina Jocovová

Bakalářská práce

Využití výzkumu trhu při analýze a optimalizaci produktu

Market research applications for product analysis and optimization
Anotace:
Výzkum trhu mezi pacienty s chronickým onemocněním nebo jejich ošetřujícím personálem je velmi citlivá záležitost. Firma, která přistupuje k této skupině zákazníků bez patřičné empatie a znalosti problematiky s jedinou snahou - umístit své zboží – si může poměrně snadno poškodit svou pověst a na dlouhou dobu tím uzavřít cestu k budoucí spolupráci. V případě, že se chystá uvést na trh technologicky …více
Abstract:
Market research among patients with chronic diseases or among their nursing staff is a very delicate matter. A company approaching these customer groups without empathy and relevant knowledge (and with the only goal to place their commodity) may damage its reputation relatively easily and close its way to further cooperation for a long time. Heightened caution is logical in the situation of launching …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní