Využití výzkumu trhu při analýze a optimalizaci produktu – Bc. Martina Jocovová
Bc. Martina Jocovová
Bakalářská práce
Využití výzkumu trhu při analýze a optimalizaci produktu
Market research applications for product analysis and optimization
Anotace:
Výzkum trhu mezi pacienty s chronickým onemocněním nebo jejich ošetřujícím personálem je velmi citlivá záležitost. Firma, která přistupuje k této skupině zákazníků bez patřičné empatie a znalosti problematiky s jedinou snahou - umístit své zboží – si může poměrně snadno poškodit svou pověst a na dlouhou dobu tím uzavřít cestu k budoucí spolupráci. V případě, že se chystá uvést na trh technologicky …víceAbstract:
Market research among patients with chronic diseases or among their nursing staff is a very delicate matter. A company approaching these customer groups without empathy and relevant knowledge (and with the only goal to place their commodity) may damage its reputation relatively easily and close its way to further cooperation for a long time. Heightened caution is logical in the situation of launching …víceKlíčová slova
Cílová skupina cukrovka diabetik diabetolog dotazník glukometr glykémie konkurence konkurenční výhoda kvalitativní a kvantitativní výzkum lékař marketingový výzkum odborná veřejnost odborník optimalizace produktu pacient produkt respondent rozhovor řízení značky spotřebitel systém testování tuzemský trh užitná hodnota uživatel výzkum trhu zákazník značka zdravotnický personál. Target group diabetes diabetic diabetologist questionnaire glucometer glycemia competition competitive vantage qualitative and quantitative research physician marketing research specialists community specialist product optimization patient product answerer interview brand management consumer testing domestic market use value user market research customer brand medical staff
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j358c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
Novináři a jejich vztah k místu, v němž pracují a o němž informují, a jeho role při tvorbě zpráv
Lada Součková -
Peer Review of Written Assignments: Action Research at a Czech Upper Secondary School
Petra Vybíralová