Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti – Mgr. Martina Haltufová
Mgr. Martina Haltufová
Bakalářská práce
Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti
Acceptance of Deception in Advertising in Relation to Personality Characteristics
Anotace:
Tato práce se zabývá vztahem mezi klamavou reklamou a osobnostními charakteristikami. Cílem práce je zjistit, zda mezi nimi existuje souvislost. Je použito dvou nástrojů: MBTI (Myers Briggs Type Indicator), který měří osobnostní charakteristiky, a pro tuto práci vytvořený dotazník zkoumající míru akceptace klamavé reklamy. Byla hledána korelace mezi skóry z obou dotazníků. Žádná se však nenašla. Žádný …víceAbstract:
This study deals with the relationships between deception in advertising and personality characteristics. Goal of research is indication of personality characteristics’ influence to acceptance of deception in advertising. There were used two questionnaires: MBTI (Myers Briggs Type Indicator) measures personality characteristics, and author’s own measuring tool measures acceptance of deception in advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ojf8z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Zbyněk Vybíral, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Filkuková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Reklamní vizuál a jeho vliv na různé osobnostní typy
Monika Šindelářová -
Neuromarketing a reklama
Petra Svobodová