Mgr. Martina Haltufová

Bakalářská práce

Akceptace klamavé reklamy ve vztahu k charakteristikám osobnosti

Acceptance of Deception in Advertising in Relation to Personality Characteristics
Anotace:
Tato práce se zabývá vztahem mezi klamavou reklamou a osobnostními charakteristikami. Cílem práce je zjistit, zda mezi nimi existuje souvislost. Je použito dvou nástrojů: MBTI (Myers Briggs Type Indicator), který měří osobnostní charakteristiky, a pro tuto práci vytvořený dotazník zkoumající míru akceptace klamavé reklamy. Byla hledána korelace mezi skóry z obou dotazníků. Žádná se však nenašla. Žádný …více
Abstract:
This study deals with the relationships between deception in advertising and personality characteristics. Goal of research is indication of personality characteristics’ influence to acceptance of deception in advertising. There were used two questionnaires: MBTI (Myers Briggs Type Indicator) measures personality characteristics, and author’s own measuring tool measures acceptance of deception in advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
  • Vedoucí: prof. PhDr. Zbyněk Vybíral, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petra Filkuková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma