Bc. Robert Imling

Master's thesis

Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.

Analysis of the effectiveness of sales support tools at point of sale at the firm Hypermarket a.s.
Abstract:
Práce bude zaměřená na nástroje komunikace v místě prodeje a jejích efektivitu. Ujasním základní pojmy nástrojů podpory prodeje, způsoby použití v místě prodeje a jejích efektivitu. Analyzuji mix použitých komunikátů podpory prodeje u mnou vybrané společnosti. Závěrem vyhodnotím výsledky získané analýzou a stanovým nejefektivnější nástroj podpory prodeje v místě prodeje.
Abstract:
The work will be focused on tools for sales and its efficiency. Settling the basic concepts of sales support tools, how to use point of sale and its efficiency. Analyzing the mix of things are communicated sales support for my selected company. Finally, the analysis will evaluate the results obtained with a tent and effective tool for promoting sales in the point of sale.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní