Vzdělávací potřeby začínajících farářů – Mgr. Tereza Chladilová
Mgr. Tereza Chladilová
Master's thesis
Vzdělávací potřeby začínajících farářů
The educational needs of beginning parsons
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vzdělávacími potřebami začínajících farářů Českobratrské církve evangelické. Teoretická část práce je věnována Českobratrské církvi evangelické, profesi faráře a jejímu ukotvení v pomáhajících profesích a také vzdělávacím potřebám v kontextu celoživotního učení. Jádrem práce je kvalitativní výzkumné šetření, realizované technikou polostrukturovaných rozhovorů se začínajícím …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on the educational needs of beginning parsons of the Protestant Church of the Czech Brethren. The theoretical part is about the Protestant Church of the Czech Brethren, the parson´s profession and its classification within helping professions and also about the educational needs in the context of lifelong learning. The core of the thesis is a qualitative research realized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oob60/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Andragogy
Theses on a related topic
-
Českobratrská církev evangelická helvétského vyznání v Zábřehu na Moravě a jeho okolí
Michaela BEZDĚKOVÁ -
Českobratrská církev evangelická v Jeseníku od roku 1945 po současnost
Marta Horníková -
Českobratská církev evangelická a opoziční projevy vůči normalizačnímu režimu
Ivo Přikryl -
Od závislosti k pomáhající profesi
Tadeáš Varaus -
Syndrom vyhoření a jeho prevence u pracovníků v pomáhající profesi v neziskových organizacích v Pardubicích.
Iva Mládková -
Životní styl sociálních pracovníků ve vztahu k jejich pomáhající profesi
Martina Baranová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami z hlediska volby budoucí profese
Zuzana Číhalová