Sabina Jarošová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Branding v knihovnách

Anotace:
Absolventská práce se zaměřuje na branding v knihovnách. Jelikož je toto téma neustále jedna velká neznámá, rozhodla jsem se vybrat si toto téma. Cílem práce je popis strategie budování značky se zaměřením na knihovny a ukázky dobře provedeného brandingu v praktické části. Práce je tedy členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou čtenáři seznámeny obecně s marketingem a po té …více
Abstract:
This thesis is focused on the branding in library. Since this topic is always one big unknown, I decided to choose this topic. The aim of the thesis is to describe the brand building strategy with a focus on libraries and examples of well-done branding in the practical part. The work is therefore divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, readers are introduced to marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Identifikátor: http://theses.cz/id/8yyewn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty