Sabina Jarošová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Branding v knihovnách
Abstract:
Absolventská práce se zaměřuje na branding v knihovnách. Jelikož je toto téma neustále jedna velká neznámá, rozhodla jsem se vybrat si toto téma. Cílem práce je popis strategie budování značky se zaměřením na knihovny a ukázky dobře provedeného brandingu v praktické části. Práce je tedy členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou čtenáři seznámeny obecně s marketingem a po té …moreAbstract:
This thesis is focused on the branding in library. Since this topic is always one big unknown, I decided to choose this topic. The aim of the thesis is to describe the brand building strategy with a focus on libraries and examples of well-done branding in the practical part. The work is therefore divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, readers are introduced to marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Identifier:
http://theses.cz/id/8yyewn/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAROŠOVÁ, Sabina. \textit{Branding v knihovnách}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8yyewn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program / field:
72-41-N / 02
Theses on a related topic
-
Branding vybrané knihovny
Kristýna DBALÁ -
Značka vs. Osobní značka: Cesta k výjimečnému úspěchu
Šárka Majerová -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Pálava jako značka turistické oblasti: percepce a hodnoty
Dominika Rousová -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Interní zaměstnanecká značka jako strategický nástroj pro budování silné image značky v bankovním průmyslu: výzkumná studie z rozvíjející se ekonomiky
Cleophas Attor