Sabina Jarošová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Branding v knihovnách

Abstract:
Absolventská práce se zaměřuje na branding v knihovnách. Jelikož je toto téma neustále jedna velká neznámá, rozhodla jsem se vybrat si toto téma. Cílem práce je popis strategie budování značky se zaměřením na knihovny a ukázky dobře provedeného brandingu v praktické části. Práce je tedy členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou čtenáři seznámeny obecně s marketingem a po té …more
Abstract:
This thesis is focused on the branding in library. Since this topic is always one big unknown, I decided to choose this topic. The aim of the thesis is to describe the brand building strategy with a focus on libraries and examples of well-done branding in the practical part. The work is therefore divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, readers are introduced to marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty