Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky – Bc. Marek Veselý
Bc. Marek Veselý
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marketing mix of company Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku a posouzení marketingového mixu společnosti Dolní oblast VÍTKOVICE, z.s., konkrétně Malého a Velkého světa techniky a jeho optimalizaci. První část práce je věnována teoretickému popisu, jeho nezbytných náležitostí a součástí. Druhá část práce je poté věnována podrobnému posouzení současného stavu marketingového mixu dané společnosti.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue and assessment of the marketing mix of the company Dolní oblast VÍTKOVICE, z.s., specifically the Small and Large World of Technology and its optimization. The first part of the work is devoted to the theoretical description, its necessary opportunities and parts. The second part of the work is then devoted to a detailed assessment of the current state of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jyye5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÝ, Marek. \textit{Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky}. Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8yz3e4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova