Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky – Bc. Marek Veselý
Bc. Marek Veselý
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marketing mix of company Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku a posouzení marketingového mixu společnosti Dolní oblast VÍTKOVICE, z.s., konkrétně Malého a Velkého světa techniky a jeho optimalizaci. První část práce je věnována teoretickému popisu, jeho nezbytných náležitostí a součástí. Druhá část práce je poté věnována podrobnému posouzení současného stavu marketingového mixu dané společnosti.Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue and assessment of the marketing mix of the company Dolní oblast VÍTKOVICE, z.s., specifically the Small and Large World of Technology and its optimization. The first part of the work is devoted to the theoretical description, its necessary opportunities and parts. The second part of the work is then devoted to a detailed assessment of the current state of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jyye5/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÝ, Marek. \textit{Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8yz3e4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova