Bc. Michaela Červinková
Master's thesis
Vliv temperamentu na nákupní chování
The impact of temperament on consumer behavior
Abstract:
Diplomová práce je věnována vlivu temperamentu na nákupní chování. Autorka se v textu zabývá osobností zákazníka spolu s jeho utvářením a strukturou, vymezuje temperament a rozebírá odlišné teorie temperamentu. V textu dále objasňuje faktory, které ovlivňují nákupní učení a chování. Náplň aplikační části je založena na hloubkových rozhovorech s respondenty, kteří jsou rozděleni do jedné ze čtyř skupin …moreAbstract:
This diploma thesis is devoted to examining the influence of temperament on shopping behavior. In this text, the author analysis the personality of the customer together with its formation and structure, defining temperament as such and discusses various theories of temperament. In the text she further clarifies the factors that influence shopping learning, and behavior. The practical part consists …moreKeywords
Consumer behavior consumer personality deep interview Eysenck Personality Questionnaire Eysenckův test osobnosti flegmatik hloubkový rozhovor choleric cholerik marketing communication marketingová komunikace melancholic melancholik osobnost zákazníka phlegmatic sanguine sangvinik temperament temperament theory teorie temperamentu zákaznické chování.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l13lq/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Psychologie osobnosti v umění
Simona EGRIOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn