Miloslav Vach

Diplomová práce

Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu

Usage of Artificial Intelligence Technology in Social Media Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na umělou inteligenci, sociální sítě a studentský spolek na Fakultě informatiky a statistiky na VŠE – to jsou tři oblasti, které si zvolil autor za oblasti k poznání. Práce pojednává v začátcích o umělé inteligenci a social media marketingu z teoretického hlediska. Vyvozuje zásadní informace pro přiblížení problematiky a následně získané teoretické znalosti aplikuje …více
Abstract:
This thesis focuses on artificial intelligence, social networks, and the student association at the Faculty of Informatics and Statistics at the University of Economics in Prague (VŠE) – three areas chosen by the author for exploration. The initial part of the thesis discusses artificial intelligence and social media marketing from a theoretical perspective. It derives essential information to clarify …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Jiří Korčák
  • Oponent: Anastasia Shchur

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94338