Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu – Miloslav Vach
Miloslav Vach
Diplomová práce
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Usage of Artificial Intelligence Technology in Social Media Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na umělou inteligenci, sociální sítě a studentský spolek na Fakultě informatiky a statistiky na VŠE – to jsou tři oblasti, které si zvolil autor za oblasti k poznání. Práce pojednává v začátcích o umělé inteligenci a social media marketingu z teoretického hlediska. Vyvozuje zásadní informace pro přiblížení problematiky a následně získané teoretické znalosti aplikuje …víceAbstract:
This thesis focuses on artificial intelligence, social networks, and the student association at the Faculty of Informatics and Statistics at the University of Economics in Prague (VŠE) – three areas chosen by the author for exploration. The initial part of the thesis discusses artificial intelligence and social media marketing from a theoretical perspective. It derives essential information to clarify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94338
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2024
- Vedoucí: Jiří Korčák
- Oponent: Anastasia Shchur
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94338
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency.
Natalia Shaposhnik -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl