Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu – Miloslav Vach
Miloslav Vach
Master's thesis
Využití technologie umělé inteligence v social media marketingu
Usage of Artificial Intelligence Technology in Social Media Marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na umělou inteligenci, sociální sítě a studentský spolek na Fakultě informatiky a statistiky na VŠE – to jsou tři oblasti, které si zvolil autor za oblasti k poznání. Práce pojednává v začátcích o umělé inteligenci a social media marketingu z teoretického hlediska. Vyvozuje zásadní informace pro přiblížení problematiky a následně získané teoretické znalosti aplikuje …moreAbstract:
This thesis focuses on artificial intelligence, social networks, and the student association at the Faculty of Informatics and Statistics at the University of Economics in Prague (VŠE) – three areas chosen by the author for exploration. The initial part of the thesis discusses artificial intelligence and social media marketing from a theoretical perspective. It derives essential information to clarify …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94338
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Jiří Korčák
- Reader: Anastasia Shchur
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94338
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Kognitivní informatika
Theses on a related topic
-
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
David Ložek -
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Marketing v sociálních sítích. Zhodnocení marketingové komunikace firmy Student Agency.
Natalia Shaposhnik -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva -
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl