Uživatelská rozhraní v desktopových a mobilních aplikacích – Lukáš Smítal
Lukáš Smítal
Bakalářská práce
Uživatelská rozhraní v desktopových a mobilních aplikacích
User interfaces in desktop and mobile applications
Anotace:
U začínajících nebo nezkušených vývojářů se může stát, že ovládání svých her vytvoří netypicky. Špatné základní ovládání se může projevit horším hodnocením hry. Bakalářská práce porovnává ovládání a uživatelská rozhraní na desktopech, herních konzolích a chytrých mobilních telefonech. Pro porovnání byly vybrány hry podle pěti nejčastěji hraných žánrů.Bylo zjištěno, že ovládání herní konzole má více …víceAbstract:
Novice or inexperienced game developers may create a game with unusual controls. Bad default controls of the game may lead to worse ratings. The thesis compares controls and user interfaces on desktops, game consoles, and smartphones. Games for comparison were selected according to the five most frequently played genres.It has been found that controls on game consoles have more common features with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12783
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Milan Košťák
- Oponent: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 6. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací analýza nářečních map a atlasů
Jakub POZDÍŠEK -
Přehledová a srovnávací analýza online distribučních kanálů letenek
Ondřej Cikánek -
Uživatelské testování online marketingového bidovacího nástroje
Marta Vodičková -
Unobtrusive Multi-User Interaction in Group Collaborative Environments
Vít Rusňák -
The use of Krashen's hypotheses of language acquisition in videogames
Adam Král -
The Language of Videogames
Marek Suchanek
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
5. 6. 2021
Kohout, J.
5. 6. 2021