Marketingová strategie firmy K-Consult na domácím a zahraničním trhu – Jan Hanzálek
Jan Hanzálek
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy K-Consult na domácím a zahraničním trhu
Marketing strategy of K-Consult in a domestic and foreign market
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy K-Consult za použití SWOT analýzy, marketingového mixu a dalších. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku marketingových strategií, marketingového řízení, SWOT analýzy a PEST analýzy. Praktická část je již zaměřena na aplikaci výše uvedených postupů konkrétně na firmu K-Consult. Dále je i firma porovnána s konkurencí. Závěr je zaměřen …víceAbstract:
The purpose of this work is to analyze marketing strategy of K-Consult company by using SWOT analysis, marketing mix and others. The theoretical part contains general characteristics of marketing strategies, SWOT analysis, marketing management, marketing mix and PEST analysis. The practical part aims to apply those procedures specifically on K-Consult. Moreover, the firm is compared with its rivals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Jiří Stara
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hypoteční úvěry segmentu retailového bankovnictví poskytované UniCredit
Miroslava Zatloukalová -
Analýza investičních produktů České spořitelny, a.s. ve srovnání s konkurencí
Ladislav Hadač -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Zavedení certifikace ISO 22000 v podniku Astroprint, s.r.o.
Ivona Jonášová -
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Monika Čuchalová -
Marketingová komunikace vybrané značky na vybraném trhu v porovnání s konkurencí
Ondřej Nauč -
Marketingová komunikace značky Lidl na českém trhu v porovnání s konkurencí
Alena Motáňová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková