Jan Hanzálek

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy K-Consult na domácím a zahraničním trhu

Marketing strategy of K-Consult in a domestic and foreign market
Anotace:
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy K-Consult za použití SWOT analýzy, marketingového mixu a dalších. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku marketingových strategií, marketingového řízení, SWOT analýzy a PEST analýzy. Praktická část je již zaměřena na aplikaci výše uvedených postupů konkrétně na firmu K-Consult. Dále je i firma porovnána s konkurencí. Závěr je zaměřen …více
Abstract:
The purpose of this work is to analyze marketing strategy of K-Consult company by using SWOT analysis, marketing mix and others. The theoretical part contains general characteristics of marketing strategies, SWOT analysis, marketing management, marketing mix and PEST analysis. The practical part aims to apply those procedures specifically on K-Consult. Moreover, the firm is compared with its rivals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Jiří Stara

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44963