Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku – Bc. Dominik Vlach
Bc. Dominik Vlach
Master's thesis
Internetové vyhledávače a SEO strategie vybraného podniku
Online Marketing and SEO Strategy
Anotácia:
Tato závěrečná práce popisuje optimalizaci pro vyhledávače od základů po konkrétní metody, které jsou pro optimalizaci webové stránky pro vyhledávače využívány. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvořit SEO strategii pro vybraný podnik.Abstract:
This thesis describes search engine optimization from basics to specific methods used for optimize websites for search engines. Main goal of this thesis is to create SEO strategy for chosen business.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/geucb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Optimalizace prezentačního webu pro fulltextové vyhledávače
Tereza Háčková -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová