Univerzální darwinizmus jako vědecká teorie – Bc. Tomáš Mihulka
Bc. Tomáš Mihulka
Master's thesis
Univerzální darwinizmus jako vědecká teorie
Universal Darwinism as a Scientific Theory
Anotácia:
Univerzální darwinizmus je sjednocující program, který předpokládá, že vznik veškerých komplexních adaptivních struktur lze vysvětlit pomocí univerzálního darwinovského algoritmu. Ten lze jednoduše vyjádřit pomocí principů variace, replikace a selekce. Za použití konceptuální analýzy těchto principů a empirických zjištění, zkoumá tato práce některé z podmínek, které jsou nutné pro to, aby mohla být …viacAbstract:
Universal Darwinism is uniting program, which assumes that origin of all complex adaptive structures can be explained using the universal Darwinian algorithm. This algorithm can be easily expressed as principles of variation, replication and selection. Using conceptual analysis of these principles and empirical findings, this thesis examines some of the requirements, which are necessary for this theory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hr47q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2015
- Vedúci: Ing. Mgr. Zdeňka Jastrzembská, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Josef Krob, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Philosophy / Philosophy
Práce na příbuzné téma
-
Univerzální darwinizmus jako vědecká teorie
Tomáš Mihulka -
Trends in genome evolution of crucifers (Brassicaceae)
Soheila Bayat -
Univerzální darwinizmus jako vědecká teorie
Tomáš Mihulka -
P: gen1980
Jan Dytrych -
Gen DIRIGENT13 při kontrole růstu rostlin a tolerance vůči stresu
Alesia Melnikava -
Evaluating Influencer Marketing Perception Among Gen Z on Instagram
Renata Abdulgalejeva -
Consumer Behavior for Ecological products Among Gen Z In Cambodia
Monivongsa Roth -
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale