Mapovanie procesu zoznámenia nového zamestnanca Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami. – Bc. Laura Ménová
Bc. Laura Ménová
Master's thesis
Mapovanie procesu zoznámenia nového zamestnanca Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami.
Mapping of the process of introduction of the new employees at Masaryk University to the IT services needed
Abstract:
The Diploma thesis deals with mapping the process of introduction of the new employees at Masaryk University to the IT services needed. The goal of the thesis is to define problematic areas in the current state of the process and, by means of that, to help improve it. In the theoretical part, the thesis provides definitions of the key concepts, such as the onboarding process itself, onboarding as a …moreAbstract:
Diplomová práca sa venuje mapovaniu procesu zoznámenia nových zamestnancov Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami. Cieľom práce je definovať problematické miesta v súčasnom procese a pomôcť tak k jeho zlepšeniu a zefektívneniu. V teoretickej časti sa práca venuje definícii kľúčových konceptov, ako sú proces onboardingu, vnímanie onboardingu ako služby, dizajn služieb a zážitok. V aplikačnej …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/m6mmp/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Ladislava Zbiejczuk Suchá, Ph.D.
- Reader: RNDr. Michal Černý
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÉNOVÁ, Laura. \textit{Mapovanie procesu zoznámenia nového zamestnanca Masarykovej univerzity s potrebnými IT službami.}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/8zybvu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
IT asset management: Zlepšení procesů a reportingu interní IT služby
Jakub Soós -
Analýza IT služeb pro pacienty s diagnózou Diabetes melitus
Lukáš Števko -
IT služby v procesu adaptace zaměstnanců: Design průvodce pro nové zaměstnance Masarykovy univerzity
Jan Valtr -
Analýza IT služeb Masarykovy univerzity z pohledu jejich vlastníků
Pavlína Špringerová -
Aligning IT4IT Reference Architecture with ServiceNow Platform
Jiří Oktábec -
Methodology of Service design in the context of Smart City
Ema Liptáková -
Analýza IT služieb a procesov a návrh implementácie nového katalógu služieb podľa rámcu ITIL v konkrétnej firme
Rastislav Varzaly