Bc. Nikola Filipová
Bachelor's thesis
Segmentace klientů obchodní banky
Clients segmentation of the commercial bank
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Segmentace klientů obchodní banky“ je rozbor problematiky segmentování klientů do určitých skupin v závislosti na segmentačních kritériích, které si banka zvolí. První část se věnuje vysvětlení a významu samotného pojmu segmentování, objasnění jeho role v oblasti bankovnictví a možnými způsoby provedení. Druhá část se věnuje využití segmentace v praxi na příkladu čtveřice …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Clients segmentation of the commercial bank” is to analyze the process of clients segmentation into specific groups, which are based on segmentation criteria chosen by the bank. The first part of the thesis focuses on the explanation and meaning of the segmentation, clarifying the role of it in banking and possible ways of implementation. The second part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dz7c9/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Dalibor Pánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Tomáš Urbanovský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Finance and Accounting / Finance
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Využití typologie osobnosti pro segmentaci trhu a marketingový výzkum
Lucie Drncová -
Analýza výnosů komerčních bank
Natálie Rálišová -
Komparácia vybraných produktov slovenských komerčných bánk
Jana Krivošová -
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Petr Mikoláš -
Riziková segmentace při řízení úvěrového rizika v bance
Šimon Slanina