Bc. Lucie Paseková
Master's thesis
Fenomén multikino
The Multiplex Phenomenon
Anotácia:
Diplomová práce se snaží přinést komplexní pohled na fenomén multikin. Zabývá se okolnostmi jejich vzniku v USA a jejich rozšířením do jiných částí světa. Rozebírá jejich nástup v ČR a jeho vliv na návštěvnost, tržby a na ostatní kina. A v závěru rozebírá jejich marketingový mix.Abstract:
This thesis aims at bringing a complex overview of the multiplex phenomenon. It inquires into the circumstances of their emergence in the USA and their expansion into other parts of the world. It analyses their set-out in the Czech Republic and its influence on the visit rate, revenues and on other movie theatres. And in the conclusion it analyses their marketing mix.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n2c47/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Humanities / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová