David Sedláček

Master's thesis

Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.

Customer orientation in connection to system dynamics in Vodafone CZ, a.s.
Abstract:
Obsahem této diplomové práce je analýza společnosti Vodafone CZ, a.s. jakožto společnosti orientované na zákazníka v úzkém napojení na vědní obor, systémovou dynamiku. Práce obsahuje vymezení základních teoretických pojmů v oblasti systémové dynamiky a zároveň oblasti zákazníka, především jeho spokojenosti a věrnosti. V návaznosti na popis vybrané společnosti, jejích základních charakteristik a vybraných …more
Abstract:
The content of this diploma thesis is the analysis of Vodafone CZ, Inc. as the company, which is customer-oriented in close connection to the scientific field, system dynamics. Work contains definitions of basic theoretical concepts in the field of system dynamics, and the area of customer, especially his satisfaction and loyalty. In following description of the selected company, its basic characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: Ludmila Malinová
  • Reader: Tomáš Sigmund

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49369

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management