David Sedláček

Diplomová práce

Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.

Customer orientation in connection to system dynamics in Vodafone CZ, a.s.
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je analýza společnosti Vodafone CZ, a.s. jakožto společnosti orientované na zákazníka v úzkém napojení na vědní obor, systémovou dynamiku. Práce obsahuje vymezení základních teoretických pojmů v oblasti systémové dynamiky a zároveň oblasti zákazníka, především jeho spokojenosti a věrnosti. V návaznosti na popis vybrané společnosti, jejích základních charakteristik a vybraných …více
Abstract:
The content of this diploma thesis is the analysis of Vodafone CZ, Inc. as the company, which is customer-oriented in close connection to the scientific field, system dynamics. Work contains definitions of basic theoretical concepts in the field of system dynamics, and the area of customer, especially his satisfaction and loyalty. In following description of the selected company, its basic characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Ludmila Malinová
  • Oponent: Tomáš Sigmund

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49369

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management