Krizová komunikace jako součást řízení rizik podniku Clarisse Fashion Atelier – Ing. Barbora Králová, BBA
Ing. Barbora Králová, BBA
Diplomová práce
Krizová komunikace jako součást řízení rizik podniku Clarisse Fashion Atelier
Crisis Communication as a Part of Risk Management of Company Clarisse Fashion Atelier
Anotace:
Tato diplomová práce je případovou studií firmy Clarisse Fashion Atelier a její krizové komunikace. Cílem práce je ucelený krizový plán, včetně vhodně zvolené formy komunikace, který bude podnik Clarisse Fashion Atelier schopen uvést v praxi, jinými slovy se podle něj řídit v době nastalé krize.Abstract:
This thesis presents a case study of the Clarisse Fashion Atelier and its crisis communication. The aim of the thesis is to develop a comprehensive crisis plan, including an adequate form of communication, that the Clarisse Fashion Atelier will be able to put into practice – in other words, follow it in a time of crisis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qi18y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk