Michal Kadilák

Diplomová práce

Segmentácia trhu kávy z pohľadu maloobchodu

Segmentace trhu kávy z hlediska maloobchodu
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy …více
Abstract:
The main objective of this Masters thesis is to identify and describe segments of customers in coffee market in Czech republic. Furthermore objective is to formulate marketing recommendation on how to address those customers. To fullfil this goal is not be possible without deep knowledge of whole coffee market and of those customer segments. To understand the market itself, data from Nielsen agency …více
Abstract:
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je identifikovať a popísať jednotlivé segmenty na trhu kávy v Českej republike, a následne vytvoriť marketingové doporučenia k ich zasiahnutiu. Naplnenie tohto cieľa nie je možné bez znalosti celého trhu a segmentov spotrebiteľov trhu kávy. K popisu trhu sú použité data agantúry Nielsen a k segmentácii zas data MML-TGI agentúry Median. K dokresleniu situácie na …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40667

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management