Les réseaux sociaux dans la relation client – Anna HORÁKOVÁ
Anna HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Les réseaux sociaux dans la relation client
Social network in customer relationship management
Abstract:
The thesis is oriented to social networks in customer relationships management. It means that this work is dedicated to the use of Facebook, Twitter, Google+, YouTube and Pinterest to promote the brand and to attract and retain customers. In this work we can find what people expect from the company on a social network and how a company should behave to succeed in the customer relationship.Abstract:
Tato práce se zaobírá sociálními sítěmi a jejich využitím v rámci řízení vztahu se zákazníky (CRM z angl. Customer Relationship Management). Cílem bylo ukázat, že sociální sítě mohou sloužit jako dobrý nástroj pro řízení vztahů s klienty. Dále měla ukázat, jak konkrétně se dají tyto platformy využít v dané oblasti, a také poskytnout příklady kampaní na jednotlivých sociálních sítích. Práce je věnována …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Geoffroy Yrieix Bletton
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Anna. Les réseaux sociaux dans la relation client. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Analýza řízení vztahů s vybranými zákazníky ve společnosti AVON Cosmetics, spol. s. r. o.
Adéla Dutková -
Design systému pro řízení vztahů s partnery organizace
Monika Kravčíková -
Zpětná vazba jako nástroj knihoven pro řízení vztahu s institucemi, lidskými zdroji a uživateli
Markéta Bočková -
Budování a řízení vztahu s držiteli kreditní karty Raiffeisenbank, a.s.
Žaneta Reková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Velká Pecka s.r.o.
Marharyta Novoseletska -
Řízení vztahů se zákazníky firmy Ramirent s. r. o., s cílem posílení její konkurenceschopnosti
Jakub Prokop -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová
Název
Vložil
Vloženo
Práva